Międzynarodowość

 

"Nasza pierwsza publikacja w Stanach Zjednoczonych została zatytułowana" Pieniądze w Trawie " i  pochodzi z 1910 roku. Sto lat później, hasło jest silniejsze niż kiedykolwiek. "

 

Jako, że ta pierwsza publikacja promocyjna w Stanach Zjednoczonych dość ciężko upadła, to w okresie stu lat udało nam się osiągnąć dostęp do całego świata w branży nasion traw, z najlepszymi partnerami w R & D, w  produkcji nasion, w marketingu i w sprzedaży. To nasz najbardziej ambitny cel. Mamy wielką wiarę w doskonałość badań w naszej międzynarodowej sieci biur i obiektach badawczych, we wszystkich głównych strefach klimatycznych.

 

Myśl globalnie, działaj lokalnie.

W naszej branży jesteśmy jednym z najbardziej postępowych przedsiębiorstw. Ponieważ jesteśmy otwarci w świecie do wymiany wiedzy i nowych koncepcji, oferujemy także bardzo konkretne, specjalne, lokalne rozwiązania . To nie oznacza, że staramy sie być tylko najlepszym partnerem dla naszych klientów, ale także staramy się  dawać nowe wyzwania dla partnerów w rozwoju technologicznym, zarówno na istniejących rynkach zbytu, jak i w regionach nowych, dopiero rozwijających się.